Ara que s’acaba l’any…

El senyor WordPress ha tingut el detall de prepar-me unes estadístiques del (meu pobre) blog.

Tot i la foto, no són ni de bon tros per tirar coets. Però si teniu curiositat, aquí n’hi ha una mostra:

A San Francisco cable car holds 60 people. This blog was viewed about 3,200 times in 2014. If it were a cable car, it would take about 53 trips to carry that many people.

I aquí hi és tot (en anglès, però amb una foto de pa amb tomàquet).


2 comentaris on “Ara que s’acaba l’any…”

  1. Montse escrigué:

    Hola, Anna! Bon Any! M’ha fet gràcia això del senyor wordpress perquè m’ha passat el mateix,😦 En el meu cas tampoc és per tirar coets, però, mira, anem fent… ;)!

    M'agrada

  2. cantireta escrigué:

    M’ha agradat força. A vere si te veiem més….

    Bon any!🙂

    M'agrada


Deixa un comentari

