Grans afirmacions sobre traducció (n)

Perdoneu, però ho he vist avui a la llista Traducción en España i ho havia de deixar apuntat:

La traducción debe ser siempre literal, a no ser que haya alguna razón que lo impida, lo cual ocurre en el 95 % de los casos.
Peter Newmark

Vist així, es podria dir que és una gran tonteria, i alhora una gran veritat.


2 comentaris on “Grans afirmacions sobre traducció (n)”

  1. cantireta escrigué:

    Els meus alumnes en són testimonis…😉

    Bon dia!

    M'agrada

    • Anna escrigué:

      Encara es fa servir el manual del Newmark de tota la vida? Va ser el primer (i segons com es miri l’únic) que em vaig comprar, crec que per a l’assignatura que teníem a filologia.

      M'agrada


Deixa un comentari

