L’enllaç de la setmana: 18-6-13

Avui un blog de traducció en català, que tampoc no n’hi ha gaires (i si m’equivoco, encantadíssima que em corregiu).

maquinadeferllibresTítol: La màquina de fer llibres. Blog intermitent sobre traducció de literatura al català.

Autor: Ferran Ràfols Gesa, traductor literari i recent premi Núvol de traducció.

Contingut: Bàsicament, apunts sobre els llibres que ha traduït l’autor. Per descomptat, sovint inclouen comentaris sobre el procés de traducció, el món editorial i altres coses de la nostra feina. I ja està, una descripció ben curta. Però en Ferran ho fa bé, i amb això ja n’hi ha prou. Recomanable si us agraden els llibres i voleu el punt de vista d’algú que els ha llegit «des de dins».

Idioma: català.


One Comment on “L’enllaç de la setmana: 18-6-13”

  1. Susanna escrigué:

    Totalment recomanable! Si li hem de posar un “però” al blog d’en Ferran és que triiiiiga a actualitzar! Ara, quan s’hi posa, m’encanta! Per cert, que un dels llibres que estic llegint (autèntica disbauxa lectora) és la seva traducció de “Moo Pak”.
    Gràcies Anna!
    Ja veus que et segueixo…
    SU

    M'agrada


Deixa un comentari

