Fem una secció: l’enllaç de la setmana (més o menys)

Quan vaig començar a escriure per aquí, a la columna de la dreta hi havia un apartat d’enllaços més o menys classificats, sobretot a altres blogs i algun web interessant. Però va anar quedant desactualitzat, fins que en un moment donat vaig veure que allò necessitava una bona endreça i el vaig eliminar fins que tingués temps de dedicar-m’hi. Ara estava pensant a recuperar-lo (davant la manca de feina remunerada, vull aprofitar el temps per posar una mica d’ordre entre les adreces interessants recollides aquí i allà), però no tenia gaire clar com: no volia una botifarra massa llarga, ni haver de patir per triar el blog d’un company i no el d’algun altre, per no parlar d’estar atenta per si algun blog es deixava d’actualitzar o un recurs canviava de casa… A més, si faig una llista d’enllaços, m’agrada poder explicar una mica què són i per què hi són.

Al final, he decidit fer-ho en forma de secció: un cop per setmana (malgrat que em conec i sé que la regularitat no és una de les grans virtuts d’aquest blog) m’he proposat fer un apunt breu sobre un web que em sembli interessant. Pot ser un blog, un diccionari, un programa… el cas és que estigui més o menys relacionat amb els temes que tractem per aquí i a mi em vingui de gust comentar-lo. La idea és incloure-hi tant pàgines de les que obro sovint o com descobriments recents o d’altres recuperats després de temps sense visitar-los. Això sí, tots els apunts portaran la data ben visible, perquè a Internet tot canvia i el que jo digui avui pot estar passadíssim d’aquí a uns mesos.

La idea és que tots els apunts tinguin un format semblant i aplegar-los en una categoria, perquè siguin fàcils de trobar i consultar. Per donar-los visibilitat, en principi també tindran un raconet a la columna de la dreta (o potser acabin en una pàgina apart, depèn de com el senyor WordPress i jo ens aclarim). Si tot va bé, entre aquesta nit i demà sortirà el primer, i després ja veurem com evoluciona la cosa… Els comentaris i les opinions són benvinguts, com sempre.


One Comment on “Fem una secció: l’enllaç de la setmana (més o menys)”

  1. Susanna escrigué:

    I la iniciativa molt benvinguda!
    SU

    M'agrada


Deixa un comentari

