Rentada de cara

Doncs ja ho heu vist, que avui li he fet una bona rentada de cara al blog. L’altre dia el senyor WordPress em va avisar que ja tenia sis anyets, i  em sembla que ja tocava. Ara tot plegat queda més net, ampli lluminós, encara que no és perfecte i pot ser que un dia d’aquests m’hi repensi (o no).

No he revisat les entrades antigues, per tant no us estranyeu si veieu que alguna cosa no acaba de quedar bé. I com sempre, no dubteu a avisar-me si alguna cosa no rutlla, o deixar comentaris i opinions.


4 comentaris on “Rentada de cara”

  1. Susanna escrigué:

    Mooooooolt bonic!
    T’aviso si has perdut algun llençol en aquesta bugada!
    Una abraçada!
    SU

    M'agrada

  2. Em semblava bonica la versió anterior. Esta és més simple i neta, si vols, però crec que convindria que matisares el color del fons, ja que el color blanc en les pantalles LCD (les habituales dels ordinadors i tauletes) és l’enemic dels ulls i la lectura.

    M'agrada

    • Anna escrigué:

      En això no hi havia pensat… De fet, la netedat del fons blanc m’agrada força, però és cert que cal tenir la pantalla ben graduada. Personalment, el que sí que em mata són les lletres blanques amb fons negre, que de vegades ni em deixen acabar de llegir un apunt.

      M'agrada

  3. Uf, realment no puc tindre més graduada la pantalla, ja que tinc la lluentor a zero i no crec que la solució siga reduir el contrast, ja que aleshores voria malament altres coses.

    La solució més comuna és matisar la blancor del fons. Ja sé que el blanc és molt bonic en un primer moment, però és un martiri per a la lectura, més encara si treballes de cara a la pantalla, com és el meu cas. Per exemple, jo tinc els fulls del processadors de text de color gris o de color verd.

    I quant al fons, tots els webs que faig procuren evitar la blancor, perquè pretenc afavorir que es puguen llegir en la pantalla de l’ordinador i no tan sols en lectors electrònics o en paper.

    M'agrada


Deixa un comentari

