Irònic

Em sembla que és un bon adjectiu per definir-ho: fas un cartell per anunciar una ortografia, t’esforces a posar l’accent… i resulta que  la paraula no és correcta. Res, que ningú no és perfecte, i els dependents de les llibreries tampoc.

(I de l’ortografia aquesta, ara com ara no en penso parlar. Abans que sortís, quan hi va haver tot l’enrenou, estava per altres coses, i de moment no tinc previst comprar-la i explicar com em va.)


5 comentaris on “Irònic”

  1. Oriol López escrigué:

    I això que encara no hem començat a implantar el que se’ns exigeix des de Madrid de “reintroducir el castellano” a l’ensenyament.

    M'agrada

  2. Silvia Senz escrigué:

    És que “el castellano es de todo el mundo”, com ve diu el cartró, però el català és d’un grapadet. Ej lo que tiene el imperio…

    M'agrada

  3. Silvia Senz escrigué:

    Aaaaaaah! “Com Bé diu”! “Com BÉ diu”! “Com Bé diu”! “Com BÉ diu”!”Com Bé diu”! “Com BÉ diu”!”Com Bé diu”! “Com BÉ diu”!”Com Bé diu”! “Com BÉ diu”!”Com Bé diu”! “Com BÉ diu”!”Com Bé diu”! “Com BÉ diu”!”Com Bé diu”! “Com BÉ diu”!”Com Bé diu”! “Com BÉ diu”!”Com Bé diu”! “Com BÉ diu”!”Com Bé diu”! “Com BÉ diu”!”Com Bé diu”! “Com BÉ diu”!”Com Bé diu”! “Com BÉ diu”!”Com Bé diu”! “Com BÉ diu”!”Com Bé diu”! “Com BÉ diu”!”Com Bé diu”! “Com BÉ diu”!”Com Bé diu”! “Com BÉ diu”!”Com Bé diu”! “Com BÉ diu”!”Com Bé diu”! “Com BÉ diu”!”Com Bé diu”! “Com BÉ diu”!”Com Bé diu”! “Com BÉ diu”!”Com Bé diu”! “Com BÉ diu”!”Com Bé diu”! “Com BÉ diu”!”Com Bé diu”! “Com BÉ diu”!”Com Bé diu”! “Com BÉ diu”!

    M'agrada

    • Anna escrigué:

      M’he d’aprendre una frase en llatí que diu alguna cosa com ara que Homer també la pífia, que per a aquestes situacions va d’un bée…

      M'agrada


Deixa un comentari

