Aquest any sí

Després d’un parell d’anys d’ensurts i rondinades, enguany no em puc queixar: el cartell del barri l’ha fet algú que en sap prou de règims verbals o simplement de català com per posar-hi «fem cagar el tió» (a diferència d’anys anteriors en què el «cagaven», cosa incorrecta i àdhuc dolorosa). I què voleu que us digui, a mi m’ha agradat molt veure-ho i m’ha semblat que havia d’estar aquí.

I atès el ritme d’actualitzacions que porto, més val que deixi felicitades les festes (amb tions, arbres, pessebres i totes les tradicions que vulgueu). Bon Nadal a tothom!


4 comentaris on “Aquest any sí”

  1. Mireia escrigué:

    Bon Nadal i que el tió eyt cagui molts llibres !!

    M'agrada

  2. montsellado escrigué:

    Qui sap, qui sap. Potser l’ha dissenyat un dels teus lectors.

    Bones festes!😀

    M'agrada


Deixa un comentari

