Per molts (refr)anys!

Paramies-petitUn dels primers apunts d’aquest bloc estava dedicat al Refranyer català-castellà, un bloc dedicat a recollir refranys, amb equivalències en castellà, que em va semblar molt útil i interessant. Després vaig saber que el seu autor, Víctor Pàmies i Riudor, és un expert en això de la paremiologia, amb un grapat de blocs i recursos sobre el tema (feu clic a l’enllaç del nom si ho voleu comprovar), a més d’agitar de tant en tant la blogocosa amb iniciatives com l’Ablogcedari Brossa. Ara m’assabento que, en la seva labor de compilador, aquest cap de setmana ha arribat als 300.000 registres de parèmies, que ja es diu aviat…

Des d’aquí, i amb el temps limitat que últimament em caracteritza, només voldria afegir-me al cor de felicitacions.

(El logotip és de Pallidisseny.)


2 comentaris on “Per molts (refr)anys!”

  1. Recordo la teva ressenya sobre el refranyer: va ser de les primeres.

    De moment, si la meva tasca ha servit per popularitzar el terme “Paremiologia”, ja ha estat una feina profitosa.

    Gràcies, Anna!

    M'agrada

  2. puigmalet escrigué:

    Un títol magnífic. Víctor, que ja t’han etiquetat!🙂

    M'agrada


Deixa un comentari

