Pausa

peuet2

Doncs això, que no crec que estigui gaire per escriure durant uns quants dies…


8 comentaris on “Pausa”

  1. tina vallès escrigué:

    L’enhorabona, Anna.🙂

    M'agrada

  2. mestressa escrigué:

    Moltes felicitats!!!

    M'agrada

  3. lamitall escrigué:

    Dóna-li la benvinguda a l’era digital. Aquestes personetes ens passaran la mà per la cara. Per molts anys!

    M'agrada

  4. Pilar escrigué:

    Felicitats, Anna!🙂

    M'agrada

  5. Montse escrigué:

    Moooooltes felicitats!

    M'agrada

  6. Susanna escrigué:

    Conxu, moltíssimes felicitats!

    Quina gran creació que s’intueix en aquest peuet tan rebonic…

    Visca la pausa!

    SU

    M'agrada

  7. Anna escrigué:

    Gràcies a totes!

    M'agrada

  8. Silvia Senz escrigué:

    Felicitats, Anna! Que macota està la criatura!

    M'agrada


Deixa un comentari

