Mentrestant, en el món real…

panxa… passen coses. Com les de la foto de l’esquerra, una senyora mostra del que està passant aquests mesos en les nostres vides  i la meva panxa. I també una explicació de per què últimament tinc el bloc una mica descuidat, em temo, que a tot se li ha de dedicar temps i atenció i  ja sabeu què passa…

De vacances a l’agost no en faré, però en algun moment del setembre, quan arribi la criatura, el més possible és que desaparegui unes quantes setmanes. Mentrestant, miraré d’anar escrivint sobre els temes de sempre, potser amb alguna cosa relacionada en la meva recent entrada al fascinant món de la puericultura i el seu llenguatge. I si teniu ganes de llegir coses sobre embaràs i maternitat, us recomano aquests tres apunts de Ganxet sota les pedres: la Tina porta més nenes (i més obres) que jo, però moltes de les coses que diu també les diria una servidora, i a sobre ella les escriu molt bé.


8 comentaris on “Mentrestant, en el món real…”

  1. Tina Vallès escrigué:

    Iep, Anna, et dono l’enhorabona també per aquí. Una bona panxa, sí senyora!

    M'agrada

  2. SM escrigué:

    Tens una bona excusa per no dedicar-te al blog! Hi ha coses molt més importants… (Quin bé de déu de panxa, per cert!)

    M'agrada

  3. Joaquim escrigué:

    Consell de lingüista per a lectura d’estiu:

    Llinàs i Grau, Mireia (2006) Petites paraules. Com aprenen a parlar els nostres fills. Barcelona: Empúries (Biblioteca Universal Empúries, 207).

    Jakobson, Roman (1960) “Why Mama and Papa”. Trad. cast. d’Esther Benítez a Lenguaje infantil y afasia. Madrid: Ayuso, 1974. pp. 161-173.
    🙂

    M'agrada

  4. Montse escrigué:

    Enhorabona per aquest nou post que arribarà al món pel setembre!

    M'agrada

  5. puigmalet escrigué:

    El món real és tan meravellós… Me n’alegro molt. I felicitats per l’onomàtica (m’he passat de poc).

    M'agrada

  6. Anna escrigué:

    Gràcies a tots🙂

    I Joaquim, ja saps a qui pensava demanar els llibres…

    M'agrada

  7. lamitall escrigué:

    Dolça espera!

    M'agrada

  8. Silvia Senz escrigué:

    Felicitats, Anna! I em sap greu dir-te que mantenir un blog o qualsevol altra cosa que demani temps lliure se’t complicarà molt i molt a partir d’ara, excepte que tinguis un bon exèrcit d’avis disponibles.

    M'agrada


Deixa un comentari

