Quina fricada*!

lliureAixò és el que vaig pensar ahir quan vaig veure aquest llibre a l’Abacus, a la zona de llengua, literatura i temes afins. A la coberta, un títol (Llibre lliure) que gairebé no es llegeix i una faixa amb textos incomprensibles; a dins, una portada amb quatre dades i, aparentment tot de pàgines en blanc, i al darrere una etiqueta de la llibreria on entre altres coses diu que val gairebé deu eurets.

Estrany, oi? No sé si és que està escrit amb suc de llimona o alguna tinta misteriosa que només es deixa veure en circumstàncies molt especials, si és un subtil comentari sobre l’actual model de drets d’autor, creació i comercialització de continguts, si es tracta d’una broma (el regal ideal per a qui no té temps de llegir!) o directament d’una ximpleria com una casa. Perquè com a llibreta disfressada tampoc no li veig el què… A sobre, ni al web d’Abacus, ni a l’ISBN ni enlloc en trobo informació per enllaçar. Sort que el vaig fotografiar, que sinó encara pensaria que m’ho vaig imaginar.

En fi, vaig a aprofitar la resta de cap de setmana per recuperar-me…

*Sí, és un derivat de friqui; i millor escrit així que amb k, oi?


4 comentaris on “Quina fricada*!”

  1. elveidedalt escrigué:

    Escrit en tinta simpàtica? ¿?

    M'agrada

  2. Ferran escrigué:

    A mi també em van regalar un cop un llibre amb totes les pàgines en blanc. Però tenia una mica de “lógica”: el títol del llibre era: Todo lo que los hombres saben sobre las mujeres.
    Hehe.

    M'agrada


Deixa un comentari

