Any nou, associació nova

… o almenys renovada, perquè ara als enllaços de la columna de la dreta no hi ha l’ATIC, sinó l’APTIC: Associació Professional de Traductors i Intèrprets de Catalunya. Va néixer oficialment l’1 de gener com a resultat de la fusió de les dues associacions generalistes del gremi d’àmbit català, ATIC i TRIAC.

Pels qui, com jo, hem estat treballant des del principi a la comissió de fusió, i ara a la junta d’APTIC, és tota una aventura. (I una feinada, mal m’està el dir-ho.) Però també fa molta il·lusió. Ara toca continuar treballant, que de feina mai no en falta, i esperar que tot plegat doni bons fruits per als que ens dediquem a aquest ofici.

Perdoneu que no n’hagi dit res fins ara, i que de moment tampoc no n’expliqui gran cosa més, però davant d’un tema com aquest, important no només per mi sinó que també afecta altres persones, m’agafen un respecte i una necessitat de pensar bé el que dic que m’acaben bloquejant… (A sobre, fa uns quants dies que m’acompanyen uns fantàstics virus que em tenen massa entretinguda per escriure res amb cara i ulls.) Si en voleu saber més, aquesta setmana hem distribuït una nota de premsa que explica una mica com ha anat la cosa, i també podeu fer un cop d’ull al web provisional de l’associació (al bloc d’aquí al costat), que tenim la voluntat d’anar ampliant i actualitzant.

No em puc estar d’afegir una cerca que, segons les estadístiques de WordPress, ha portat a aquest bloc, i que em fa pensar en el joc que pot donar el nom de l’associació: «aptic -optic -òptic -óptic traductors». Potser haurem de pensar en alguna cosa especial per a traductors miops, que en som molts…



Deixa un comentari

