Saps que ets del gremi quan…

… t’assabentes de la campanya aquesta dels «autobusos ateus» i et poses a pensar si el verb gaudir pot ser transitiu o no.

(Jo en principi hauria dit que no, com fa Jordi Llovet en aquest article escanejat pel Jordi, però em vaig endur una sorpresa.)


3 comentaris on “Saps que ets del gremi quan…”

  1. Nèlida escrigué:

    En fi, tal com comentàvem l’altre dia potser no hem de ser tan “primmirats” amb la normativa, si no el resultat pot ser que la propera vegada ho posin en castellà i llestos.

    M'agrada

  2. Anna escrigué:

    No. Crec que si decideixes fer una comunicació pública, en la llengua que sigui, ho has de fer bé, i això vol dir mirar-s’hi. Després pots decidir prendre’t la normativa de manera més o menys estricta (com en aquest cas), però no es pot donar per fet que utilitzar el català –en aquesta mena de textos, insisteixo, a casa seva cadascú fa el que vol– suposa automàticament abaixar el llistó de qualitat.

    I una altra cosa és que els del gremi tinguem el tic de fixar-nos sempre en aquests detalls, que d’això anava l’apunt…

    M'agrada

  3. Jordi Llisterri escrigué:

    Es que realment l’article és bo.

    M'agrada


Deixa un comentari

