Tant de bo

senyLa foto no m’ha quedat bé, però ahir em vaig endur la primera sorpresa de l’any en veure l’ordinador de joguina que el Pare Noel havia portat a una de les meves nebodes. Al costat de temes com «Música», «Lenguaje» o «Matemáticas», hi havia un botó dedicat al «Sentido común», suposo que per intentar que les criatures el practiquin. I és clar, costa no pensar com es podrien simplificar les coses si de vegades poguéssim posar en marxa el sentit comú pitjant un botó… Ho apuntem als desitjos per al 2009?


One Comment on “Tant de bo”

  1. Nèlida escrigué:

    Caram , quina idea més bona!! Però no s’hauria de limitar als ordinadors infantils, hauria d’arribar a molts dirigents polítics mundial.

    M'agrada


Deixa un comentari

