Agilitat

Davant un dubte ortogràfic, doncs, el millor és mirar de ser àgil, bé amb la ment rebuscant en la memòria, bé amb els dits cercant al diccionari.
Rudolf Ortega, ‘Tinc un dubte’

No és una mala frase, oi? I perdoneu que no digui res més, que aquests dies tinc poc àgils les neurones d’escriure.


4 comentaris on “Agilitat”

  1. defak escrigué:

    Diuen que potser faran un mini programa de TV amb el “Tinc un dubte” d’en Rudolf…

    M'agrada

  2. Àlex escrigué:

    És un molt bon llibre. A més a més, com a professor paga molt la pena.

    Felicitats pel bloc!

    M'agrada


Deixa un comentari

