Millor amb faltes?

Segons les convencions, sembla que a l’hora de demanar caritat toca escriure amb faltes d’ortografia; només cal mirar els cartells que podem veure a les voreres per comprovar-ho. Una cosa així vaig pensar en veure aquesta pintada:

L’únic que se’m va acudir és que algú havia pensat fer una versió electrònica de La Farola, la revista aquella que venien els sense sostre, o alguna iniciativa similar, i a l’hora de difondre-la havia mantingut l’ortografia habitual en aquests casos, no sabia si involuntàriament o voluntària. Però no, el senyor Google em va informar que el web aquest (on ho he volgut entrar, que em fa mala espina) és tota una altra cosa, i que el seu creador ha decidit fer una campanya de màrqueting original, per dir-ho d’alguna manera.

I em queda el dubte de si la falta d’ortografia són ganes de cridar l’atenció i confondre el públic o simple ignorància, encara que m’inclino per la primera opció. Tot és prou dolent…


2 comentaris on “Millor amb faltes?”

  1. josepmanel escrigué:

    Doncs, hem “picat” alguns…

    M'agrada

  2. Anna escrigué:

    Vaja, ho sento. Jo vaig estar a punt d’entrar-hi però em va agafar paranoia…

    M'agrada


Deixa un comentari

