On menys t’ho esperes…

… et surt una correctora, o almenys algú que ha tingut un moment torracollons amb això de l’ortografia. Mireu, per exemple, què vaig veure l’altre dia a la porta d’un lavabo, que per la temàtica dels grafits sembla força utilitzat per adolescents:

És evident que la segona mà anònima tenia especial mania a la clàssica falta del verb «echar» amb hac, mentre que als accents no va poder o no va voler dedicar-s’hi, però amb alguna cosa es comença.

Em pregunto, també, si el fet que el lavabo en qüestió fos en una biblioteca pública hi té alguna cosa a veure. Tants llibres junts, ves que no tinguin algun efecte estrany…


6 comentaris on “On menys t’ho esperes…”

  1. defak escrigué:

    Això és la cantera que puja no?

    M'agrada

  2. Anna escrigué:

    Planter, se’n diu planter!
    (I perdó per l’exabrupte, però fa un grapat d’hores que corregeixo periodistes que pensen en castellà i escriuen en català, i ja toca)

    M'agrada

  3. defak escrigué:

    Era una provocació dona… Les cursives en són la coartada.

    M'agrada

  4. Jesús M. Tibau escrigué:

    Le sportes dels lavabos… Quin pou de filosofia!

    M'agrada

  5. Puigmalet escrigué:

    És cantera perquè canta molt, aquesta muda.🙂

    M'agrada

  6. Anna escrigué:

    Ah! Es nota que calia l’aportació d’un lexicògraf per treure’n l’entrellat😉

    M'agrada


Deixa un comentari

