En un poema

Quan en un poema les correccions s’acumulen en la primera meitat i després ja no, estem davant la veritat.
(Patrícia Gabancho, a l’últim suplement de cultura de l’Avui)

Mira que no sóc gaire de poesia, però la frase i la idea m’han encantat.


5 comentaris on “En un poema”

  1. aristocrataiobrer escrigué:

    es refereix al poema La sabata de Palau i Fabra, ho he llegit avui, és important saber-ho

    M'agrada

  2. aristocrataiobrer escrigué:

    Palau i Fabre, que no m’ho deixa corregir

    M'agrada

  3. Anna escrigué:

    Bé, a mi sense aplicar-lo a un poema determinat ja m’agradava… Per tenir tot el context, l’article ja es pot llegir aquí: http://multimedia.avui.cat/pdf/08/0605/080605sup_a013.pdf

    M'agrada

  4. golls escrigué:

    Sense context no entenia jo l’atracció de la frase, però amb el context tampoc, més enllà de la possible felicitat de l’expressió.

    A més, per dir-ne una altra, Gabancho té un «si no» que ha de ser «sinó», i no sé si seria més veritat que algú li l’haguera corregit, però la veritat és que és erroni.

    Ah, digueu-me xafaguitarres.

    M'agrada

  5. Anna escrigué:

    Miquel, acabaràs fent que em dediqui a estudiar “sinós” durant les vacances… No estaràs fent alguna tesi o similar, oi?😉

    (Però que consti que els comentaris són benvinguts, aixafaguitarres inclosos)

    M'agrada


Deixa un comentari

