Ara li han posat nom…

llitbreria: piló de llibres a mig llegir que se’ns acumulen sobre la tauleta de nit
(Recollit a la Base de Badades el dia de Sant Jordi)

La pila de la foto no és meva (jo els llibres els tinc escampats per tres o quatre llocs), però no em negareu que fa patxoca…

–––––

Afegit: Aquí es veu com un dissenyador li ha donat una volta més a la idea, amb una llitbreria-tauleta.


8 comentaris on “Ara li han posat nom…”

  1. Puigmalet escrigué:

    A més dels llibres se t’acumulen els premis.

    M'agrada

  2. Jeeje…molt bo, m’agrada molt la fotografia. Jo tinc uns quants apilats a la tauleta de nit, però la meva prestatgeria en té uns quants per llegir encara😉

    M'agrada

  3. Joan escrigué:

    Encantat que les meves parauletes serveixin per a alguna cosa. És la primera il·lustració que en trobo per la xarxa. Gràcies.

    M'agrada

  4. Puigmalet escrigué:

    He posat malament l’enllaç. Enllaç correcte.

    M'agrada

  5. Susanna escrigué:

    Jo ja no sé on i com posar-los…

    M'agrada

  6. Anna escrigué:

    Bé, de fet estava pensant a proposar una enquesta com ara: «On poses els llibres pendents de llegir / que no hi caben enlloc més?» amb foto inclosa, però per a això més aviat caldria un fòrum… O algú s’anima a fer un apunt col·lectiu? (Sant Jordi hauria estat un bon dia). De moment, amb que el propietari de la tauleta no s’enfadi em conformo😉

    I gràcies pel premi, Puig, tot i que tinc tirada a saltar-me les normes d’aquestes coses.

    I gràcies per l’invent, Joan. Un dia et demanarè la imatge del Sr. Fabra…

    M'agrada

  7. lamitall escrigué:

    gràcies pel descobriment!

    M'agrada

  8. josepmanel escrigué:

    Aquest sentit de l’ordre em sona molt, molt. Però que es pot fer quan la casa sencera s’ha convertit en una lleixa immensa?

    M'agrada


Deixa un comentari

