Sant Jordi

Em sembla que avui toca posar una rosa el bloc, perquè és Sant Jordi i per donar gràcies a tots els que heu fet possible que aquests apunts hagin superat ja les 10.000 visites (a algú potser li semblarà una misèria, però a mi tenir més visites que correu brossa ja em fa il·lusió, què voleu que us digui). Moltes gràcies.

De llibre no en poso cap, que em sembla que els que passem per aquí en general ja n’anem servits…

De totes maneres, si demà sortiu a voltar pel centre de Barcelona, sapigueu que diverses associacions de traductors hem muntat una parada al capdamunt de la rambla Catalunya, per reivindicar una mica la nostra feina cara al públic (quants dels llibres que es compren i regalen avui són traduccions?). Hi haurà informació sobre les associacions i les seves activitats i també, com cada any, es repartiran punts de llibre commemoratius. Jo no sé si m’hi podré passar, que a casa estem fent un concurs a veure qui té el virus més formós, però és una proposta.


4 comentaris on “Sant Jordi”

  1. vpamies escrigué:

    Bon Sant Jordi, Anna!

    Mentre tu escriguis seguirem fent camí, cap als 20.000, els 100.000 o els milions que siguin.

    M'agrada

  2. Un minut tard… bon St Jordi!! i gràcies per la vostra feina!!

    M'agrada

  3. defak escrigué:

    Bona diada, i cuida’t!

    M'agrada

  4. Anna escrigué:

    Gràcies!

    M'agrada


Deixa un comentari

