Uau!

La sorpresa va ser veure l’última novel·la de Ferran Torrent, Només socis, amb una faixa que anunciava «3a edició». Ostres tu, i el llibre s’havia presentat el dia abans! Quin èxit més clamorós, quina agilitat editorial, quanta rapidesa a la impremta!

Somriure matiner cortesia de Tirant al cap.


One Comment on “Uau!”

  1. Això mateix diria jo, impressionant. Vaig llegir el primer llibre de la sèrie valenciana “Societat limitada”. Encara no vivia a València i vaig poder assabentar-me d’alguna de les veritats que deia, però me’n vaig perdre la majoria. Aquest home el que embolcalla en ficció és realitat pura i dura. Em falta acabar la trilogia i pel que veig aquest en segueix l’estela.

    M'agrada


Deixa un comentari

