Com està el món de les telecomunicacions…

… que la meva nova companyia de mòbil m’envia la factura amb les dades de l’Oficina de Atención al Usuario de Telecomunicaciones i l’Instituto Nacional de Consumo ben visibles, per si de cas.


6 comentaris on “Com està el món de les telecomunicacions…”

  1. Jesús M. Tibau escrigué:

    Sí, però si et queixes no en treuràs res, llevat d’una enrabiada.

    M'agrada

  2. dErsu_ escrigué:

    Oh, aleshores deu ser la mateixa companyia que la meva, que publicita als simpàtics inoperants.

    M'agrada

  3. Puigmalet escrigué:

    El Gazophylacium t’ha concedit un premi. Això et passa per tenir un bloc interessant.

    M'agrada

  4. Anna escrigué:

    Oh!

    M'agrada

  5. Puigmalet escrigué:

    Per cert, una altra del món de les telecomunicacions. Encara ric ara:

    http://caballe.cat/wp/2008/02/18/marmito-la-icona/

    M'agrada

  6. Anna escrigué:

    Sí, la combinació d’empresa de telecomunicacions i traductor automàtic és per riure o apretar a córrer…
    I es podria fer un apunt sobre les empreses que volen (o han de) fer webs multilingües i després s’obliden de les actualitzacions o es deixen coses, però un altre dia.

    M'agrada


Deixa un comentari

