Avui a Granollers

… comencen les Jornades de la Catosfera. No cal que en faci propaganda, perquè es veu que la resposta ha superat les previsions dels organitzadors i ja fa temps que es van omplir totes les places disponibles, i més que n’hi hagués hagut. M’hi vaig inscriure quan em vaig assabentar que es farien i tenia pensat passar-m’hi una bona estona, escoltar, posar cara a uns quants noms i fins i tot apuntar-me al dinar de macaires que està previst fer el diumenge. Per desgràcia tinc una feinada que no me l’acabo i al final només aniré a un parell de coses que m’interessen especialment. Però ni que sigui fugaçment i discreta, ens hi veurem.

I aprofito que estic escrivint per recomanar-vos les Totxanes d’avui, sobre els correctors editorials. Aquest home té més raó que un sant, i em temo que sense un públic lector disposat a fer la guitza a les editorials si els llibres surten amb errades és difícil que la cosa tingui remei…


4 comentaris on “Avui a Granollers”

  1. Susanna escrigué:

    Efectivament, en JJ avui l’encerta!

    Del llibre que llegeixo se m’acumulen tot de dubtes originats per errors (o no) en l’edició, que m’agradaria comentar-te algun dia.

    Deixo aquí, però, una frase que potser t’agrada (o no): “Sara fa de correctora, una professió que ella compara amb caminar darrere d’un elefant en una desfilada i recollir amb una pala el que ha quedat a la carretera.”

    Salut!

    SU

    M'agrada

  2. Anna escrigué:

    Si el llibre és el que surt a Llegeixes o què?, diria que el vaig llegir fa temps en anglès, però de la frase de l’elefant no me’n recordo. Deuria preferir comparacions més optimistes, com la de la xarxa de seguretat o el sedàs.

    M'agrada

  3. SU escrigué:

    Sí, Anna, és el llibre que està penjat.

    La seva lectura m’està suggerint alguns altres posts relacionats amb la correcció… Si la mandra no m’ho impedeix, potser els faré!

    Gràcies per la il·lumincació sobre els “que”!

    Salut i llibres!

    SU, una meitat

    M'agrada

  4. eloi escrigué:

    Cert que hi has anat i ens hi hem trobat. Encantat d’haver conegut la germana del periodista més ditxaratxero de la blocsfera cristiana (jejeje). Att

    M'agrada


Deixa un comentari

