Arrenquem amb un meme

Després d’uns dies de pausa nadalenca que no he aprofitat tant com caldria, avui ja toca posar-se les piles ben posades (ja s’han encarregat de fer-m’ho veure clar els correus de la clientela). Comencem, doncs, amb un meme d’aquests que corren per Internet i que m’han passat des de Registres particulars i Lo bloc de la Piga (gràcies, nenes!):

1. Quant de temps portes com a blocaire?

El primer apunt és del 14 de maig del 2007. Una mica més de mig any, doncs, tot i que ja feia unes quantes setmanes que hi pensava.

2. Com vas saber de l’existència dels blocs?

Cito (és a dir, copio vilment) Registres particulars, que ho explica molt bé:

No ho recordo, però devia ser perquè bàsicament estic tot el sant dia enganxada a Internet i googlejant, i d’aquest mal costum se’n poden treure molts vicis.

3. Digues cinc blocs que segueixes diàriament.

Llegeixo força blocs i la cosa va variant. Un costum que tinc és començar cada dia per Vilaweb: a més de la repassada a les notícies, faig un cop d’ull als últims blocs actualitzats i n’obro uns quants; si surten les dues noies de dalt o Totxanes, totxos i maons, segur que hi faig clic. Per arribar a cinc, un parell més que miro sovint i no són a la columna de la dreta: Con valor i Curioso pero inútil.

4. Ets lector anònim d’algun bloc?

Sí. Em costa molt fer comentaris.

5. Alguns autors que et generin especial simpatia.

Unes quantes noies com la Regis o la Mery Cherry, alguna vegada el Perdedor… No sabria concretar gaire, però sí que de vegades he tingut la sensació de llegir algú a qui no conec de res i no sé si m’hi entendria gaire, però que en un apunt clava justament aquella idea o sensació…

6. Amb quins cinc blocaires aniries de marxa?

No sóc d’anar de marxa, jo, però segur que m’agradaria fer uns quants cafès o cervesetes…

7. Amb quins tres blocaires passaries una nit de bogeria sexual?

Perdoni, però les senyores casades no expliquem aquestes coses😉

8. T’has enamorat mai d’algun blocaire?

El meu amor va ser blocaire.

9. Estàs satisfet amb el teu bloc?

Prou. Hi veig coses que podrien millorar, però en general estic satisfeta (i quan tinc comentaris i visites em puja l’ego!).

10. Escull entre tres i cinc blocaires perquè facin aquest meme.

Si encara no l’han fet i en tenen ganes: l’Helena d’El Manglar, el meu últim descobriment blocaire; en Jesús M. Tibau, per si no en té prou d’animar la catosfera; en Puigmalet de Gazophylacium (encara ho aprendré a escriure!); el Jordi, i en Sergi.

P.D.: Els Reis m’han portat un telèfon nou amb més píxels de càmera, que segur que sortiran a l’apartat de cartelleria.

P.D.2: «Sant torn-meme» era un títol molt dolent, oi?


3 comentaris on “Arrenquem amb un meme”

  1. Puigmalet escrigué:

    Malgrat no haver estat escollit per a cap nit de marxa ni de bogeria (snif,snif), recullo el teu amable testimoni.

    M'agrada

  2. Mery Cherry escrigué:

    molt agraïda, Anna!

    M'agrada

  3. perdedor escrigué:

    “Alguna vegada”!!! Boníssim!!! Jajaja!!!

    (“Sant Torn-meme” era brutal. Jo encara ric ara…)

    M'agrada


Deixa un comentari

