Feliç Any Internacional de les Llengües

llenguagat.jpg… que m’han recordat que és aquest 2008 (una mica més d’informació aquí). De totes maneres, a la pàgina de l’Associació per a les Nacions Unides a Espanya he vist que enguany també ha estat proclamat Any Internacional de la Patata, entre altres, cosa que em fa pensar si tot plegat no s’ha devaluat una mica…

Però ja hi reflexionaré un altre dia, que després del dinar familiar de Cap d’Any amb sobretaula inclosa, ara més aviat estic com l’animalet de la foto.


One Comment on “Feliç Any Internacional de les Llengües”

  1. helenacompanyris escrigué:

    M’ha fet molta gràcia això de l’any internacional de la patata. Jo també començo a pensar que això dels anys internacionals no és el que era!

    …Llegint el teu bloc em sento com si et conegués de tota la vida! Ja tens una lectora habitual més.

    Bon any :o)

    M'agrada


Deixa un comentari

