Preguntes retòriques: Nadal

images.jpegQuè fa que hi hagi gent que agafa unes borratxeres monumentals als sopars d’empresa, just davant de les persones a qui ha de demostrar el seu seny i professionalitat cada dia?

I com és que, tot i portar una vida retirada i tenir poquíssims compromisos nadalencs, almenys dos per força han de coincidir?


2 comentaris on “Preguntes retòriques: Nadal”

  1. Jesús M. Tibau escrigué:

    A mi m’agraden els sopars d’empresa, potser perquè sempre miro de portar-me bé amb tothom i que hi hagi bon rotllo. Aquests sopars són una bona manera de conpeixer millor els companys i companyes, en un altre ambient, i per això va bé comportar-se de manera molt diferent.
    I és veritat, sempre et coincideixen dos esdeveniments. Enguany em passa i em perdrè el sopar d’empresa.

    M'agrada

  2. josepmanel escrigué:

    Potser perquè la borratxera els permet, a alguns, poder dir-li a algú allò que desitja des de fa prou temps (siga bo o roïn). Jo, personalment, si em coincideixen dos compromisos mire de sacrificar sempre el dinar d’empresa. Per raons que m’estalvie d’explicar, no fos cas que algun company es deixés caure per ací…

    M'agrada


Deixa un comentari

