Accepcions

Ja sé que surt al diccionari i tot, però sóc l’única persona que, quan sent per la ràdio un anunci on comencen dient que «la veïna del cinquè es muda», el primer que pensa és que la dona es posa roba elegant, i no que es canvia de casa?

Actualització: Ja està bé, se’m cola una errata en un títol i trigo quinze dies a veure-ho!


6 comentaris on “Accepcions”

  1. pere escrigué:

    No et sentis sola, a mi també em passa. Encara més,segurament tardo més temps que tu a adonar-me que potser es muda perquè es muda.

    M'agrada

  2. Doncs… suposo que aquest anunci l’has escoltat a RAC1, oi? Ara et diria que escoltessis aquest tall de veu d’un dia que van fer la secció d’acudits de El Món a RAC1 de la temporada passada:
    http://www.amicsrac1.net/fonoteca/fitxers/descarrega.php?fitxer=emar0506_separador_dona_muda.mp3&num=3848

    M'agrada

  3. Sí, sí, és cert! Ja te l’imagines tot encorbatat… i resulta que en veritat està carregant caixes amb desfici!

    M'agrada

  4. Jesús M. Tibau escrigué:

    És bonic el verb mudar-se. Et dóna la sensació que alguna cosa especial ha de passar, s’associa a festa, a un acte important. Mudar-se fa que la gent se senti també més especial.

    M'agrada

  5. josepmanel escrigué:

    Jo no vull abundar en les acepcions (ni fer més conyeta de la deguda) però també podríem dir “que no parla”, no? Per cert, el teu blog té un encant especial que he afegit al meu. Salut.

    M'agrada

  6. lecturaidecoracio escrigué:

    Doncs sí que dóna joc la parauleta, sí…

    Gràcies per l’acudit, Alegria, tot i que per un segon em va fer por que no fos la dona de les greixines, que és un clàssic de RAC1😉

    M'agrada


Deixa un comentari

