Un arbre de llibres

Aprofito una tarda mandrosa de diumenge per buscar un nou fons de pantalla amb colors de tardor, i en trobo un que m’encanta. Com que és molt llibresc, he pensat que a algú dels qui em llegiu també li pot agradar:

fonstree.jpg

El podeu descarregar aquí (i també molts altres).


3 comentaris on “Un arbre de llibres”

  1. Puigmalet escrigué:

    Molt maco. T’agafo la idea.
    Els llibres són els fruits de l’arbre de les paraules.

    M'agrada

  2. Llengot escrigué:

    Moltes gràcies per l’enllaç, són genials!

    M'agrada

  3. lecturaidecoracio escrigué:

    M’alegro que us agradi.

    M'agrada


Deixa un comentari

