Un exemple de la importància d’escriure bé

Es veu que algú va voler subhastar a E-Bay una ampolla d’una cervesa molt especial, però a l’hora d’escriure’n el nom es va deixar una lletra. Finalment va vendre la l’ampolla per uns 300 dòlars. El nou propietari, però, va tornar a subhastar la mateixa ampolla amb el nom ben escrit i en va treure més de 500.ooo! (Sí, era una cervesa molt especial, una antiguitat.) L’explicació, suposo, és que la primera vegada el nom mal escrit va impedir trobar el producte als interessats i deurien ser molt pocs licitant.

Ho expliquen en aquesta pàgina, on he arribat via Menéame. Als comentaris qüestionen tota la història, però si mai necessiteu un exemple per predicar sobre els perills de no escriure bé segur que resulta útil. I sempre podreu dir allò de «ho he vist a Internet!».



Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s