Tot esperant la bomba

Ja fa gairebé un mes que espero que esclati una bomba. Em sembla que no és el meu rècord, però Déu n’hi do…

M’explico. Una de les coses que comporta això de ser autònom és aprendre a organitzar les diferents feines i clients (o fer malabarismes, segons com es miri). Almenys en el meu cas, que rarament em dedico a una sola feina sinó que habitualment tinc diversos projectes en dansa, cadascun avançant al seu ritme, i de manera no sempre previsible. (En un procés editorial hi intervé força gent, tots amb necessitats i imprevistos més o menys importants, i fins i tot les millors planificacions pateixen canvis.) Tot plegat suposa anar assignant prioritats, planificar sobre la marxa i mirar de decidir bé a l’hora de dir sí o no als clients, que ja és tot un art. També dóna lloc a diverses situacions que fan pensar més o menys en la llei de Murphy.

Una d’aquestes situacions és la que jo anomeno “una bomba”. Es produeix quan m’he compromès a fer alguna feina relativament important i urgent, que el meu client encara no té però que quan li arribi caldrà posar-se en marxa i actuar de pressa, com quan esclata una bomba, cosa que he de tenir en compte dins de la flexibilitat d’horaris de què gaudeixo… Però de vegades la feina triga a arribar, o s’atura en algun punt del procés perquè en falta una part o encara hi ha de donar el vistiplau algú que mana molt… I així estem, esperant, anant fent dia a dia i desfogant-me una mica amb aquest post.

(Per sort, en aquest cas el client final està avisat i és conscient que, quan finalment s’engegui, la cosa trigarà més del que seria  estrictament necessari perquè no ho hem pogut planificar.)



Deixa un comentari

